Napis OFERTY SPECJALNE
Kobieta dotykająca swojej powieki
Strona główna » Plastyka powiek

Plastyka powiek (blefaroplastyka)

Plastyka powiek jest jednym z najbardziej popularnych zabiegów w medycynie estetycznej. Skóra ludzka wraz z wiekiem traci swoją sprężystość co powoduje, iż w niektórych przypadkach możemy obserwować „opadanie powiek” nadmiar tkanek w okolicy powiek u osób w 35-40 roku życia. Ta niedoskonałość naszego ciała sprawia, iż twarz zaczyna wyglądać na starszą niż jest w rzeczywistości. Pacjenci, którzy wcześniej stosowali Botox, mezoterapię czy kwas hialuronowy i byli z tych zabiegów bardzo zadowoleni zauważają, iż czasami czas sięgnąć po zabieg chirurgiczny.

Plastyka powiek górnych i dolnych

Jest to zabieg chirurgiczny wykonywany najczęściej w znieczuleniu miejscowym, który polega na korekcji niedoskonałości poprzez usunięcie nadmiaru tkanek z okolicy powieki górnej lub/i powieki dolnej. Pacjent jest znieczulany poprzez nakłucie obszaru operowanego i podanie roztworu środka znieczulającego miejscowo. Powoduje to wyłączenie czucia bólu w miejscu operowanym, pacjent nie musi się obawiać – nic go nie będzie bolało.
Następnie wykonywane jest nacięcie w naturalnym załamaniu skóry w okolicy powieki górnej z którego usuwany jest nadmiar tkanek. Cięcie na powiece dolnej wykonujemy tuż poniżej linii rzęs. Po zabiegu pacjent zaopatrzony opatrunkiem może udać się do domu.

Zalecenia po zabiegu

Po zabiegu najważniejsze jest dbanie o ranę pooperacyjną. Pacjent otrzymuje pełne instrukcje jak opiekować się raną. Bardzo ważne jest, żeby pacjent spał z uniesionym wezgłowiem i stosował kompresy z jałowej soli fizjologicznej co zapobiega powstawaniu niechcianych siniaków.
Przez okres 7-14 dni zaleca się unikać intensywnego wysiłku fizycznego, gdyż mógłby on powodować niechciane powikłania w gojeniu się rany.
Szwy usuwamy w przeciągu tygodnia od zabiegu. Po usunięciu szwów stosujemy preparaty na bazie silikonu do poprawy wyglądu rany, które w niektórych przypadkach stają się niemal niewidoczne dla rozmówcy.
Po około 10 dniach od zabiegu nie powinno być widocznych śladów działania operacyjnego, ale pełen okres gojenia trwa nawet do 1-2 miesięcy od zabiegu.

Możliwe powikłania zabiegu

Zabieg przeprowadzamy z najwyższą starannością. O kwalifikacji do zabiegu zawsze decyduje lekarz po zebraniu pełnego wywiadu z pacjentem oraz po przeprowadzeniu badania. Pozwala to zredukować do minimum ryzyko zabiegu. Powikłania po zabiegu plastyki powiek występują rzadko natomiast zawsze musimy o nich pamiętać. Najczęściej spotykanymi powikłaniami są problemy w gojeniu się rany, wywinięcie powieki dolnej czy niedomykalność powieki górnej.

Opublikowano 15.01.2019

2 komentarze

1. Ewa Krause

Dzień dobry chciałabym się dowiedzieć ile kosztuje zabieg

2. Dr PP

Witam.
    Cena zabiegu to
    Powieki górne- 3000 zł
    Powieki dolne- 3500 zł.

Celem umowienia konsultacji zachęcam do kontaktu telefonicznego
    608 123 132 .

Pełen cennik znajdzie Pani na naszej stronie www w zakładce cennik.

Pozdrawiamy serdecznie
    P&P Beauty Clinic.